Відображаються усі з 13 результатів

clubman_logoClubman

Ласкаво просимо в клуб: Clubman був синонімом гарного догляду з 1810 року.
Сказати, що бренд Pinaud і його лінія вишуканих чоловічих туалетного приладдя Clubman володіють стійкістю – значить нічого не сказати. Зрештою, чоловіки використовують цю продукцію з 1810 року, коли парфумер Едуард Піно відкрив магазин в Парижі. У будинку Еда Піно, як його називали, продавалися духи, мило для гоління, креми, пудри для обличчя і кольору обличчя, а також десятки інших товарів для краси та догляду. Фірмові страви Піно включали аромат для волосся Eau de Quinine, а також аромати Violette Reine, Brise embaumee Violette, Boquet de Foscarina, Genet d’Or і Marie Louise. Піно також був парфумером при дворі Наполеона III і створив свій перший лосьйон після гоління Lilac Vegetal для угорської калвальрі. Пізніше він запустив лінійку продуктів Clubman, доручивши художнику створити для лейблів чепуристого француза.

У фармацевтичну епоху початку 1900-х років продукція Піно завоювала популярність у всьому світі. Під керівництвом нового власника компанії Віктора Клотца щомісяця продавалося більше 150 000 пляшок Eau de Quinine. Сполучені Штати, Канада, Мексика і Куба виявилися успішними ринками для цієї продукції. American International Industries, Лос-Анджелес, Каліфорнія, придбала бренд і лінію Clubman майже 30 років тому ».